Reklama w KAI
Katolicka Agencja Informacyjna oferuje powierzchnie reklamowe w płatnym serwisie agencyjnym (www.kai.pl) oraz na ogólnodostępnym portalu informacyjnym eKAI.pl. Dzięki współpracy z innymi podmiotami w ofercie KAI są również powierzchnie reklamowe w portalach: opoka.org.pl oraz aleteia.pl.
Specyfika działalności KAI, jako jedynej w Polsce religijnej agencji prasowej sprawia, że nasze serwisy cieszą się dużym zainteresowaniem ludzi aktywnie zaangażowanych w przeżywanie swojej wiary. To osoby duchowne i świeckie, dla których ważne są chrześcijańskie wartości i styl życia.
Serwisy internetowe
Sprzedaż kampanii reklamowych na portalach Katolickiej Agencji Informacyjnej dokonuje się najczęściej w oparciu o model CPM (Cost per Mille), w którym jednostką rozliczenia jest 1000 emisji danej reklamy internetowej.
W celu zamieszczenia reklamy na naszych stronach internetowych, prosimy o kontakt z Działem Marketingu. Profesjonalna i życzliwa obsługa dostosuje pakiety ofertowe do potrzeb, Państwa kampanii reklamowej.
Specyfikacja techniczna bannerów internetowych (pdf)
Cennik i układ formatów reklamowych 2020 (pdf)
Dobra książka / Dobry film
„Dobra książka” i „Dobry film” to oferty reklamowe przygotowane specjalnie dla wydawców, producentów i dystrybutorów. Ten pakiet pozwala dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców i wypromować filmowe i książkowe nowości.
Pakiet reklamowy „Dobra książka” i „Dobry film” zawsze dostosowywany jest do indywidualnych oczekiwań wydawcy. Realizowana najczęściej w okresie 30 dni kampania może uwzględniać m.in. emisję bannerów na portalach internetowych i w tygodniku „Wiadomości KAI”, artykuły sponsorowane oraz emisję materiałów promocyjnych za pośrednictwem mediów społecznościowych.
Szczególnie dedykowane wydawcom i dystrybutorom są spójne z koncepcją portalu eKAI.pl i popularne wśród jego czytelników sekcje „Dobra książka” i „Dobry film”, dostępne na stronie głównej portalu eKAI.
Szczegółowych informacji na temat oferty udziela Dział Marketingu KAI.
Artykuł sponsorowany
Artykuł sponsorowany to forma subtelnej reklamy, która polega na publikacji profesjonalnego artykułu zawierającego wartościową treść dla czytelnika. Dzięki zamieszczonych informacji, linków, czy grafik pozwala bezpośrednio odpowiedzieć na zainteresowanie czytelnika. Materiał może być adresowany zarówno do odbiorców płatnego serwisu agencyjnego, otwartego portalu eKAI.pl, a także codziennego Internetowego Dziennika Katolickiego, dystrybuowanego do kilkunastu tysięcy duchownych w Polsce i za granicą.
Zgodnie z treścią ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji artykuł opatrzony jest informacją „sponsorowane”.
Szczegółowych informacji udziela Dział Marketingu KAI.
Media społecznościowe
W ofercie KAI znajduje się również dystrybucja informacji za pośrednictwem profili w najpopularniejszych mediach społecznościowych. Dzięki dynamice prowadzonych profili nasze treści docierają do kilkuset tysięcy odbiorców Facebooka oraz kilkudziesięciu tysięcy użytkowników Twittera i Instagrama. Szczegółowych informacji na temat oferty społecznościowej udziela Dział Marketingu KAI.
Patronaty medialne
Każdego roku KAI patronuje wielu inicjatywom służącym wspólnocie wiernych w Polsce. Przed wystąpieniem z wnioskiem o patronat medialny KAI prosimy o zapoznanie się z zasadami przyznawania patronatów medialnych. Warunki udzielania patronatów medialnych KAI.
Kontakt
[su_row][su_column size=”1/3″ center=”no” class=””]
Katolicka Agencja Informacyjna
Dział Marketingu i Sprzedaży
Skwer Kard. S. Wyszyńskiego 9
01-015 Warszawa
tel: +48 22 838 80 63
fax: +48 22 635 45 35
mail: marketing[at]ekai.pl
prenumerata[at]ekai.pl
[/su_column] [su_column size=”1/3″ center=”no” class=””]
Rafał Łączny
Dyrektor Działu Marketingu i Sprzedaży
tel: +48 698 690 315
mail: rlaczny[at]ekai.pl
[/su_column] [su_column size=”1/3″ center=”no” class=””]
Anna Mirkiewicz
Specjalista ds. marketingu i sprzedaży
tel: +48 22 838 80 63
mail: a.mirkiewicz[at]ekai.pl
[/su_column][/su_row]